Publicerat Februari 4, 200917 yr Jag fick detta ifrån Kanada nyss! "Big news for the Hart Highway in Prince George One of Guy's workmates at the mill came in the other day with quite a cougar story--which made the front page of our newspaper. A cougar was dragging his friend's German Shepherd through the yard at 1 A.M.---had to give it a blast to make it let go. The cougar ran into the bush and the dog ran home. At daylight the neighbour went out to track the cougar but it was sitting behind his pickup in the driveway still waiting for breakfast. One shot to the head tuned him up. Dog will be o.k."
Publicerat Februari 4, 200917 yr Författare Hej, du vet inte vikten på katten? Nej, men jag kan skriva och fråga dom borta i B. C.
Publicerat Februari 4, 200917 yr Författare Huwa, inga snälla katter det där... Men ger man sig in i leken... Nej, verkligen inte! Som gråben ungefär!
Publicerat Februari 4, 200917 yr Nej, verkligen inte! Som gråben ungefär! skulle nog heldre ha en puma i skogen en gråvarg men stackars hund såg riktigt illa ut :/
Publicerat Februari 4, 200917 yr Författare skulle nog heldre ha en puma i skogen en gråvarg men stackars hund såg riktigt illa ut :/ Ja, kanske det! Det är svårt att säga när man inte är drabbad och kommer det någon gråben in så försvinner dom fort ifrån länet för det mesta.
Publicerat Februari 5, 200917 yr Författare Hej, du vet inte vikten på katten? Det fanns inget skrivet om vikten på kissen, men här har du lite att läsa! http://sv.wikipedia.org/wiki/Puma
Publicerat Februari 6, 200917 yr skulle nog heldre ha en puma i skogen en gråvarg Håller med, pumor är väl ensamma, så det blir inte klumpade ihop geografiskt på samma sätt som vargar. Sen så har jag en bekant i Vancouver, han konstaterade att problemet med Pumor är deras otrevliga vana att komma smygande på och hugga mot nacken. Björnarna hade han däremot inte särskilt mycket emot.
Publicerat Februari 7, 200917 yr Håller med, pumor är väl ensamma, så det blir inte klumpade ihop geografiskt på samma sätt som vargar.Sen så har jag en bekant i Vancouver, han konstaterade att problemet med Pumor är deras otrevliga vana att komma smygande på och hugga mot nacken. Björnarna hade han däremot inte särskilt mycket emot. det som är lite betänksamt vad gäller pumor och gråben är väl att pumor dödar lite folk då och då. I snitt en person om året i Nordamerika...