Publicerat Februari 4, 200917 yr Jag jagar efter ett sikte att sätta på klass 1 vapnet. skulle igentligen ha ett vaksikte, ett långhålls sikte och ett vanligt sikte, men som det ser ut just nu så får det bli ett kombinerat sikte. Har funderingar på detta, någon som har ett sådant? vad tycker ni om det Riktmedlet är tyska 4:an. Är belysningen bra eller är den för skarp? /Lasse
Publicerat Februari 4, 200917 yr Jag jagar efter ett sikte att sätta på klass 1 vapnet. skulle igentligen ha ett vaksikte, ett långhålls sikte och ett vanligt sikte, men som det ser ut just nu så får det bli ett kombinerat sikte.Har funderingar på detta, någon som har ett sådant? vad tycker ni om det Riktmedlet är tyska 4:an. Är belysningen bra eller är den för skarp? /Lasse Grymt nöjd med mitt. Belysningen tycker jag är bra.. Dock är det värdelöst som långhållskikare. Riktmedlet är alldeles för grovt för det
Publicerat Februari 5, 200917 yr Författare Är det inte ett smalt korsd i mitten på det grova? Så har jag på min Zeiss , åxå tyska 4an /Lasse