Publicerat Februari 5, 200917 yr Idag klockan 15.00 somnade min tax Trixie in på en veterinärstation. En kraftig livmoderinflammation och dåliga blod och urinvärden gjorde det omöjligt med en operation. Hon blev 13 år och jag fick många fina dagar med henne i skogen bland rådjuren. Nu jagar hon på helt andra marker..... Jag har en avkomma från henne och till sommaren kommer det en ny familjemedlem i form av en wachtelvalp. Vila i frid Trixie! Vi saknar dig. //Familjen.
Publicerat Februari 16, 200917 yr Idag klockan 15.00 somnade min tax Trixie in på en veterinärstation. En kraftig livmoderinflammation och dåliga blod och urinvärden gjorde det omöjligt med en operation. Hon blev 13 år och jag fick många fina dagar med henne i skogen bland rådjuren. Nu jagar hon på helt andra marker..... Jag har en avkomma från henne och till sommaren kommer det en ny familjemedlem i form av en wachtelvalp. Vila i frid Trixie! Vi saknar dig. //Familjen. Vi jägare sörjer med dej och tyvärr kommer vi alla som har hund att drabbas, om inte vargen hinner före!! Vänligen! Ingo