Publicerat Februari 6, 200917 yr Jo jag heter waxin och bor i wattholma utanför Uppsala, sedan 13 år tillbaka. Jakten var ingenting jag föddes in i utan snarare gifte mig i in i, träffade en trevlig och söt tjej vars far jagade, tog licensen när jag var 18 och har nu hunnit bli 32. Jobbar som arbetsledare på ett transport företag, dvs dricker kaffe framför datorn men är trotts det värdelös på datorer. För utom barnen är det jakten som upptar den mesta tiden,eller så ofta frugan tillåter. Har jaktmarken fem min bilresa hemifrån och kan därför smita ut ganska ofta.
Publicerat Februari 6, 200917 yr Välkommen! Kul med fler Upplänningar i gemenskapen Hur är Vildsvinsbeståndet på marken, tycker man ser gris var och varannan gång när man passerar Salixen längs lv290. numera!
Publicerat Februari 6, 200917 yr Välkommen hit din stackare. Här kommer du att bli drabbad av bössbytarsjukan och prylus böginismus. Så än en gång välkommen.
Publicerat Februari 6, 200917 yr Välkommen! Jagade för några år sen på en mark vid Salsta, har för mej att vi passerade Vattholma precis innan marken.. Mvh!
Publicerat Februari 10, 200917 yr Halloj, Har din fru månne initialerna A-S i förnamnet? Välkommen hit iaf, ränner rätt ofta där borta hos traktens vapensmed