Publicerat Februari 6, 200917 yr Hej Hoppas det är ok att jag skriver här... Är just nu ute och aktivt söker efter en hund som är spårlöst försvunnen sen i söndags i Faluområdet All hjälp uppskattas oerhört mycket. http://hittadjur.se/index.php?page=case&am...case=1233660326 Kom just hem och är helt slut... nya tag imorgon Jag är inte ägare till hunden men driver sidan www.hittadjur.se och hjälper därför till då vi bor nära Falun där hunden försvann.
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.