Publicerat September 27, 200520 yr Hej! Är ny på det här forumet och tycker alla verkar väldigt kunniga. Därför undrar jag om någon vet om Sako T3 Super Varmint tillverkas i vänsterutförande. Tacksam för svar :
Publicerat September 27, 200520 yr det borde den ju finnas i..men fråga din närmaste återförsäljare... han vet nog...Föressten visst menar du Tikka?eller har Sako också en sånn ??? Mvh Fredde
Publicerat September 29, 200520 yr Tikka T3 Super Varmint finns inte i Vänster...tror jag... har iaf aldrig sett ngn Tikka vänster. Sako Lefthanden finns dock i standardutförande. Mvh!
Publicerat September 29, 200520 yr Tackar för all hjälp! Tycker tyvärr TRG´n ser lite för militärisk ut.
Publicerat September 29, 200520 yr Ett annat vettigt alternativ som finns i vänster! http://www.remington.com/firearms/left_hand/700vsflh.htm Jag hade nog hellre satsat på denna än en tikka bestående av plast och åter plast....
Publicerat September 30, 200520 yr Hej, pratade med Sako sverige i våras om T3 i vänster och det ska komma men de vet inte när. Beställde då en Remington 700 VSF left hand i .22-250 som bilden i inlägget ovan men leveranserna från USA verkar inte komma ofta till Torsbo för den har fortfarnade inte kommit... mvh Björn
Publicerat Januari 25, 200719 yr Såg nu att pipmynningen mätte 22mm! Är det någon som vet skillnaden mellan en T3 Super varmint och en T3 Varmint? I pris så är Super varminten ca 2300:- dyrare än varminten.
Publicerat Januari 25, 200719 yr Såg nu att pipmynningen mätte 22mm!Är det någon som vet skillnaden mellan en T3 Super varmint och en T3 Varmint? I pris så är Super varminten ca 2300:- dyrare än varminten. 1 ställbart kindstöd 2 förberedd för rembyglar av millitärtyp 3 förberedd för picatinnyskena
Publicerat Januari 25, 200719 yr 1 ställbart kindstöd2 förberedd för rembyglar av millitärtyp 3 förberedd för picatinnyskena Tack!
Publicerat Januari 25, 200719 yr Hej, pratade med Sako sverige i våras om T3 i vänster och det ska komma men de vet inte när. Testade inte Håkan Sphur T3 vänster i senaste nummret av JoF? Sköt väldigt bra för 10000 spänn, men gudars vad med plast. :
Publicerat Januari 25, 200719 yr Testade inte Håkan Sphur T3 vänster i senaste nummret av JoF? Sköt väldigt bra för 10000 spänn, men gudars vad med plast. : Ojdå nästan man måste köpa de numret då! Varmint ska vara plast
Publicerat Januari 25, 200719 yr Blev jäkligt sugen på en T3a efter att jag läste det testet Tror jag ska köpa en Vamint i .222 rem när jag jobbat i sommar. Sen ska jag börja handladda efter sommaren är det tänkt oxå Ska nog beställa en med snälltryck tror jag i såna fall Längtar redan ;D Ha d gött alla!