Publicerat Februari 7, 200917 yr Gordon setter Gordon http://hittadjur.se/index.php?page=case&am...case=1234024073 Tysk Jaktterrier Dexter http://hittadjur.se/index.php?page=case&am...case=1234024314
Publicerat Februari 12, 200917 yr Tja! Hur går det, har ni hittat hundarna? Var ute med Beagelklubben i Lisjö och jagade 7-8, men vi såg inget som du säkert vet. Träffade en kille i Sura som skulle hjälpa till att leta efter dina hundar, som vi hörde av oss till på söndagen när vi slutade jakten. // S
Publicerat Februari 15, 200917 yr Författare Hej Jag är inte ägare till hundarna men driver sidan www.hittadjur.se och hjälper till att sprida informationen (med tillåtelse av ägarna) :-) Håller tummar och tassar att vovvarna snart är hemma välbehållna igen...
Publicerat Mars 27, 200917 yr Är lite sen med svar men hundarna är hemma igen :-) Skönt att dom har kommit hem.
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.