Publicerat Februari 9, 200917 yr Hej Då undertecknad håller på med både stövare och terriers i Centrala Sverige, dvs Medelpad, så har jag fått frågor från Jämtlands Grythundsklubb om det inte jag vet om någon rävdrivare i deras län. Nå´n enda har jag fått nys om, trots kontakter med bla Stövarklubben. Kanske går det att få fram nå´t tips via detta forum? FÖ så skadar det ju inte om ev. hundar kan åka skidor, alt skoter, då detta verkar bli en riktig skitvinter! Bra snarföre är det dock......
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.