Hoppa till innehåll
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Jaktsidan

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Bra att ha?

Featured Replies

Publicerat

Bra att ha?

:D Only over there....

Publicerat

Haha

Dom är tokiga där borta!

"Bra att ha när du går ut med hunden eller hämtar posten...."

/Nicke

Publicerat

Ja, men bara på andra sidan pölen! :D

Publicerat

ja herregud... :D

Men lite frän var den faktiskt, men jag funderar mest på hur dom kom fram till själva tanken att göra den.. ^_^

Mvh cow-boy-98.gif

Publicerat

Måste ju var det optimala eftersöksvapnet :D

\mats

Publicerat

Nästa generationens grytpistol :D

Publicerat

Helt enkelt HAHA villha pryl :D Har dock ingen aning vad den skulle vara bra för..

Publicerat
ja herregud... :D

Men lite frän var den faktiskt, men jag funderar mest på hur dom kom fram till själva tanken att göra den.. :D

Mvh cow-boy-98.gif

Är väl inte så svårt... Man ska ut med hunden mitt i natten.. och tar med sig ficklampan.. Och så dyker det t ex upp en räv! Hur många gånger har man inte tänkt då att "Fn, om man inte skulle bygga om ficklampa så den kunde göras om till en pangare.. ?"

:D :D

Publicerat

Den är ju kanon, jag har alltid tyckt att det är jobbigt att bära med sig både vapen och ficklampa när jag hämtar posten.

Publicerat
Är väl inte så svårt... Man ska ut med hunden mitt i natten.. och tar med sig ficklampan.. Och så dyker det t ex upp en räv! Hur många gånger har man inte tänkt då att "Fn, om man inte skulle bygga om ficklampa så den kunde göras om till en pangare.. ?"

:D :D

Ja naturligtvis !

Så är det ju ! :D

Mvh cow-boy-98.gif

Publicerat
:D
Publicerat

Hmm... Hur bygger jag nu om min maglite till en 12" bore hagelbössa... teleskop... hmm... :D

Publicerat

Tycker den var kreativt byggd och har sin lilla tjusning, såg väldigt lätt ut, cool pryl som jag säkert köpt men inte vetat varför, avlivningsvapen i bilen kanske

Publicerat
Tycker den var kreativt byggd och har sin lilla tjusning, såg väldigt lätt ut, cool pryl som jag säkert köpt men inte vetat varför, avlivningsvapen i bilen kanske

*

Skulle faktist vara väldigt behändig i handsfacket :) +1

Publicerat
*

Skulle faktist vara väldigt behändig i handsfacket ;) +1

Eh.. varför skulle inte en 44:a eller 357:a funka lika bra? Eller behöver ni full auto för att göra processen kort med diverse rådjur och älgar ni kanske stöter på efter vägarna :)

Publicerat
Eh.. varför skulle inte en 44:a eller 357:a funka lika bra? Eller behöver ni full auto för att göra processen kort med diverse rådjur och älgar ni kanske stöter på efter vägarna :wub:

Men duu Kroken!

44:an och 357'an har ju ingen ingbyggd ficklampa...

En klar villha-pryl men det vete fanken vilket användningsområde man ska yrka på..

Grytpicka lät i.o.f.s. trovärdigt.

Publicerat
Eh.. varför skulle inte en 44:a eller 357:a funka lika bra? Eller behöver ni full auto för att göra processen kort med diverse rådjur och älgar ni kanske stöter på efter vägarna B)

såklart kommer den i 44 elelr 357 kan jag gärna tänka mig en i kalibern :blink:.

men hey, ifall det blir inbrott i bilen, så kommer en revolver/pistol ha mycket större risk eller ja den kommer definift att bli stulen om rånaren ser den, men en svart plåtburk kanske inte är lika aktraktiv ? :blink: + e den mera behändigare :lol: du har ju ficklampa, stock, highcap magasin i ett oskyldigt liknande föremål. : )

Publicerat
Eh.. varför skulle inte en 44:a eller 357:a funka lika bra? Eller behöver ni full auto för att göra processen kort med diverse rådjur och älgar ni kanske stöter på efter vägarna :D

Fördelen är att ingen ser att det är en auto pistol som finns där, om man nu skulle ha den där mer permanent, vilket inte är tillåtet förstås, nja du förstår nog vad vi tänkte på.

• 1 month later...
Publicerat
Bra att ha?

:) Only over there....

Som jag har letat !!!!!!