Publicerat September 28, 200520 yr Har funderat länge och väl på en ny hund sedan efter min förra stövare gick in i dom sälla jaktmarkerna ,men nu tog jag tag i saken och köpte en stövare...Man bara längtar till skogen ju men men allt har sin gång.. LYCKLIG!!!!
Publicerat December 9, 200520 yr Författare Måste bara uppdatera lite... Nu har han hunnit bli nästan 6mån jag är ute i skog/mark 3-4dgr i veckan men dock bara 2-3tim åt gången för att ge skogsvana åt den lilla nyfikna valpen,vilket jag tycker är viktigt,hursom helst har han börjat att driva hare bara 5mån gammal så det är ju skoj...
Publicerat December 13, 200520 yr Kul att läsa, 5 månader och redan drev Ska bli intressant att följa utvecklingen på denna hund
Publicerat Maj 9, 200620 yr Hej du kommer att få skoj i höst men hararna lever farligt, fins det nått roligare än ett bra hardrev men hösten käns långt borta,för jag har en finstövarvalp på åtta månader men vi får vänta ett tag till pust pust ::)MVH.LO:johansson