Publicerat Februari 12, 200917 yr Var i den lokal båg affären i tisdags och prov skjöt den nya Reezen 7.0 från Mathues, och jag som inte trodde på kärlek vid första ögonkastet, så tyst och så smooth helt otroligt det enda som är störande är priset på 870 USD vilket jag vägrar betala för en båge. http://www.appalachianarchery.com/ Johan
Publicerat Februari 13, 200917 yr Författare de kostar å ligga på topp!... Mvh Mamre!.. mmmmmmmmm. det kunde väl gått i somras när Dollarn var nere på 6 kronor, men nu när det ligger över 8 kronor
Publicerat Februari 13, 200917 yr Tar o citerar crowfear: "prylar kommer aldrig upp i sitt rätta värde". Känns bågen bra?, jobba in lite övertid o kööööp!
Publicerat Februari 13, 200917 yr Författare Bågen kändes hur skön som helst, och vad vore livet utan prylar
Publicerat Februari 14, 200917 yr Bågen kändes hur skön som helst, och vad vore livet utan prylar Den som har mest prylar när han dör vinner!!!!!
Publicerat Februari 14, 200917 yr Den som har mest prylar när han dör vinner!!!!! Där har du fel min vän! Den som har BÄST prylar när han dör ska de va!