Publicerat September 29, 200520 yr Då ska hundarna släppas det blir väl som kor på grönbete Så vi får väl hoppas det blir kanonkul jaktdag allra helst för seger som är här som gäst (Vi får väl hoppas att chocken och skakningarna har släppt efter gås jakten :)
Publicerat September 29, 200520 yr Japp på lördag morgon är det dags i mitt fall utan hundar,smygjakt med .223 är receptet som gäller för mig. /Micke
Publicerat September 29, 200520 yr Då ska hundarna släppas det blir väl som kor på grönbete Så vi får väl hoppas det blir kanonkul jaktdag allra helst för seger som är här som gäst (Vi får väl hoppas att chocken och skakningarna har släppt efter gås jakten :) Jo du Tore, det ska bli en upplevelse Fick skjuta mig en liten bock nu ikväll, så nu kan man titulera sig som rådjursjägare också : ;D
Publicerat September 29, 200520 yr gratulerar! ;D blir en sväng för mig på lördagen också, dock har jag ej sett ett livs levande rådjur annat än på bild sen i maj. men skam den som ger sig ;D