Publicerat Februari 13, 200917 yr Hej Har missat detta men här kommer det Lasse här Lasse var redan upptaget så det blev L-B. Boende i Småland Värnamo närmare bestämt. 50 år gammal eller ung som man ser det. Jagat sen slutet av 70-talet . Har alltid haft ett naturintresse. Har haft Wachtel sen 90 är inne på min andra. I jaktlaget har vi även Hamilton, Hippidrever och diverse annat som kompisar och gäster har med. Försöker jaga så mycket som möjligt men ibland får man vika sig för familjen. Övrigt så har jag en vis kärlek till Singel Malt och Belgiska trapitsöl Lasse.
Publicerat Februari 13, 200917 yr välkommen hit, alltid trevligt att läsa "Vem är" trådarna för att få en uppfattning om personen bakom skärmen
Publicerat Februari 13, 200917 yr Välkommen Extra kul med folk från mina trakter särskilt som man har Wachtel inte så vanligt här omkring. Bor och jagar runt Lagan har en Wachtel min första. \mats
Publicerat Februari 13, 200917 yr Wachtel och Whisky, måste vara en omdömesgill person.. Värnamo.. ett sånt där hak man passerar på vägen ned till Skånelandet.. Välkommen!!! Mvh!
Publicerat Februari 14, 200917 yr Författare Välkommen får man fråga vad är en HippieDrever ? Petit Basset Griffon Vendéen