Publicerat Februari 14, 200917 yr Tänker kanske jaga ripa och hittar inte igen mitt statliga jaktkort Jag betalade det via internetbanken så något "kvitto" fick man ju inte då.. Vad göra?? Var får man ett nytt?
Publicerat Februari 14, 200917 yr Kan du inte logga in på internetbanken och gå tillbaka i "betalnings historiken" hitta igen sidan med betalningen och skriva ut den som kvitto. Annars finns det väl ett register med alla som betalat in statliga jaktkortet. Man borde kunna beställa en bekräftelse på att man betalt.
Publicerat Februari 14, 200917 yr Kolla här: http://www.naturvardsverket.se/sv/Arbete-m...ch-jagarexamen/
Publicerat Februari 14, 200917 yr Författare Ha ha du var på hugget Streif!! Beställt nytt bevis på inbet jaktkort.. Tackar för snabb hjälp
Publicerat Februari 14, 200917 yr Snyggt! Tror jag plockade ut ett sånt där kvitto från NVV förra säsongen på skoj, funkade klockrent! Tror även jag att du kan hitta din utbetalning i betalningshistoriken på banken så är det bråttom så fixar du det nog den vägen. Mvh!
Publicerat Februari 14, 200917 yr jag brukar oxå beställa ett intyg om att jag betalat. detta är mindre än jaktkortet och det klumpiga a4:at till kvitto man får från internetbanken
Publicerat Februari 14, 200917 yr Ha ha du var på hugget Streif!!Beställt nytt bevis på inbet jaktkort.. Tackar för snabb hjälp Det var så lite så. Kul att hjälpa till.