Publicerat Februari 14, 200917 yr Hej allihopa Tomi (tomislav) heter jag. 33 åring från uppsala med fru och 3 barn. Har jagat div vilt sedan jag va ca 15 bast. Alltid haft ett stort intresse för jakten men det har mattats av lite på sistonne då kiddsen tar upp en hel del av tiden. + att stämningen i vårt jaktlag inte varit den bästa. Så jag hoppade ur jaktlaget. Jagar numera dit jag blir bjuden Tyvär kan man inte markerna lika bra då men vad gör man inte för att få komma ut i det fria. Ja ja så e läget iaf, nu vet ni vem jag e. Vi hörs på forumet
Publicerat Februari 14, 200917 yr Tjenare Tomi din gamle persika! Kul att du äntligen fick tummen ur och bestämde dig för att regga dig Här kommer du garanterat att trivas
Publicerat Februari 17, 200917 yr trevligt du blev medlem!.. välkommen!... hoppas du kommer trivas!.. Mvh Mamre!..
Publicerat Februari 20, 200917 yr Kul med fler Upplänningar. Tråkigt med jaktlaget ,vårat börjar bli som tio små negerpojkar. beror nog också på stämmningen. Forumet kanske öppnar lite nya dörrar för dig. Varmt välkommen
Publicerat Februari 20, 200917 yr Själv Uppsalabo (en av alla dessa studenter)! Jag har ännu inte presenterat mig själv på medlemssidan, men tar mig ändå friheten att hälsa dig varmt välkommen! mvh Teol
Publicerat Februari 20, 200917 yr Själv Uppsalabo (en av alla dessa studenter)! Jag har ännu inte presenterat mig själv på medlemssidan, men tar mig ändå friheten att hälsa dig varmt välkommen!mvh Teol Student får du gjärna vara bara du inte cycklar, jobbar på ett åkeri och tycker att cycklisterna i uppsala är jobbigare än reklamen på tv
Publicerat Februari 20, 200917 yr Student får du gjärna vara bara du inte cycklar, jobbar på ett åkeri och tycker att cycklisterna i uppsala är jobbigare än reklamen på tv Huvva! Jag har lotsat en hel del i uppsala och cyklisterna ger en verkligen gråa hår när dom lyfter cykeln över dragstången när man står för rött på tycho
Publicerat Februari 20, 200917 yr Tur för mig att jag har punktering just nu och därmed ärligt kan kalla mig fotgängare och undslippa er vrede ... Ledsen tomiswat för att uppsalastudenternas cykelvanor har tagit utrymme i din presentationstråd.
Publicerat Februari 20, 200917 yr Jo dom är som getingar runt en socker bit. Just nu kör vi mkt byggmateriell vid studentstan en pina. Flertalet är bra men det finns rötägg
Publicerat Mars 1, 200917 yr Det e lugnt, Jobbat som budbilsdåre i 10 år så jag vet vad ni snackar om. Men det e skönt att man har kommit ifrån det. Tar på nerverna...
Publicerat Mars 1, 200917 yr Hej allihopa Tomi (tomislav) heter jag. 33 åring från uppsala med fru och 3 barn.Har jagat div vilt sedan jag va ca 15 bast. Alltid haft ett stort intresse för jakten men det har mattats av lite på sistonne då kiddsen tar upp en hel del av tiden. + att stämningen i vårt jaktlag inte varit den bästa. Så jag hoppade ur jaktlaget. Jagar numera dit jag blir bjuden Tyvär kan man inte markerna lika bra då men vad gör man inte för att få komma ut i det fria. Ja ja så e läget iaf, nu vet ni vem jag e. Vi hörs på forumet Välkommen skall du vara