Publicerat Februari 15, 200917 yr Hepp. Har redan pratat en del med finhunter om det men.. Har inte annat än Septidin hemma, kan jag tvätta såren på hunden med det?
Publicerat Februari 15, 200917 yr Hepp. Har redan pratat en del med finhunter om det men..Har inte annat än Septidin hemma, kan jag tvätta såren på hunden med det? Vad är det för sår? är dom djupa?/stora eller små?
Publicerat Februari 15, 200917 yr Författare Stanshål ifrån räv. Hur som så har jag redan tvättat med Sept. nu.
Publicerat Februari 15, 200917 yr Stanshål ifrån räv. Hur som så har jag redan tvättat med Sept. nu. Ok. Tror inte det ska vara någon fara, vet inte hur infektionsrisken är? Septidin används ju mest till lite ytligare sår.
Publicerat Februari 17, 200917 yr Rekomenderar alla grytjägare att ha streptocillin i fickan. Spola såret med valfritt medel, och spruta in salvan, klart. Läker på 3 dagar.
Publicerat Februari 17, 200917 yr Skulle nog oxå rekommendera att du ser till att ha ngn form av antibiotisk salva hemma om du tänker att jaga gryt
Publicerat Februari 17, 200917 yr Rekomenderar alla grytjägare att ha streptocillin i fickan. Spola såret med valfritt medel, och spruta in salvan, klart. Läker på 3 dagar. måste man gå till vet. för att få det utskrivet lr räcker det med att ringa och be snällt ?
Publicerat Februari 17, 200917 yr måste man gå till vet. för att få det utskrivet lr räcker det med att ringa och be snällt ? Beror ju på din relation till vetten det *s*