Hoppa till innehåll
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Jaktsidan

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Vem är Humlegaard?

Featured Replies

Publicerat

Humlegaard är ännu så länge något så ovanligt som en ickejägare helt utan egna erfarenheter av jakt.

Jag håller på att läsa in jägarexamen på en utavh SV´s jägarkurser. Jag bor i smålands allra nordligaste utpost och hoppas att kunna lära mig allt nyttigt om jakt via denna innehållsrika källa till kunskap och expertis.

Jag lyfter på hatten och hälsar på alla medlemmar och hoppas samtidigt med överinseende med mina "okunniga" frågor!

Publicerat

Hjärtligt välkommen, jag var i din sits för två år sedan, här finns massor att lära :lol:

Publicerat

Välkommen...jag är oxå ny här, men jag tror nog inte det finns korkade frågor här, medlemmarna verkar ha överinseende med oss nybörjare. Mycket kunnigt folk finns det dock att tillgå :lol:

Publicerat

Hej och välkommen Humlegaard.

Jag är också ny här. :lol:

Publicerat

Hej & välkommen hit!

:lol:

Publicerat

:rolleyes: Välkommen på dej!.. här e de högt i tak!.. så de är bara att fråga på!.. de är därför vi finns!..

Mvh Mamre!..

Publicerat
  • Författare

Tack så mycket allihopa för det varma mottagandet!

Publicerat

Hej och välkommen hit! ^_^

Publicerat

Välkommen, här finns massvis med kunniga människor inom det mesta så är det något du funderar över så ös på med frågor.

Publicerat

Välkommen!

Fråga på det finns inga korkade frågor.

Hade Jensa

Publicerat

Hej och välkommen

Publicerat
  • Författare

Tack jag känner mi såå välkommen och har redan börjat producera frågor!

Publicerat
Humlegaard är ännu så länge något så ovanligt som en ickejägare helt utan egna erfarenheter av jakt.

Jag håller på att läsa in jägarexamen på en utavh SV´s jägarkurser. Jag bor i smålands allra nordligaste utpost och hoppas att kunna lära mig allt nyttigt om jakt via denna innehållsrika källa till kunskap och expertis.

Jag lyfter på hatten och hälsar på alla medlemmar och hoppas samtidigt med överinseende med mina "okunniga" frågor!

Skön inställning!

Välkommen till Jaktsidan.se!

Mvh!

Publicerat

Välkommen,

Det finns mycket kunskap samlat i detta forum helt klart och det fina inom jakten är att man alltid är nybörjare, med andra ord, det finns hela tiden nya saker att lära sig.

/Lasse

Publicerat

hej och välkommen hit :lol: .. hoppas att du kommer att trivas hära :P

Publicerat

jag skulle kunnat svära att jag skrev idag en völkomst text till dig ? :P men så är ju också JS ganska kvicka att radera min inlägg B):lol:

Publicerat

Välkommen hit.