Publicerat Februari 17, 200917 yr Kommer nästa år tillsammans med JFB att göra ett prov på att skicka skinn till Usa/Alaska då det skiljer sig så mycket i priser tex: Sverige/Danmark Bäver...Inga sålda Usa Medel........Topp: 251:- 464:- Mink Sverige/Danmark : 50-100:- Usa 100:- 240:- Mård Sverige/Danmark 250:- Usa 563:- 1600:- Rödräv Sverige/Danmark 50:- Usa 215:- 384:- Janne Kanske fler som är intresserad och vågar prova och är villig att dela på frakten ???
Publicerat Februari 21, 200917 yr Ingen som visat nått intresse över det här.... Då undrar jag var säljer ni era skin och vad får ni för dom ???? För jag hoppas ur ren jaktetisk synvinkel att ni flår era djur alt använder dom till apport och eftersök. Allt annat ser jag som ett sätt att ytterligare provocera jaktmotståndet !!!
Publicerat Februari 21, 200917 yr Hej Svaret är nog att man hänger in för bättre tider..... Undertecknad kan nog vara intresserad att prova då det är ett gäng som hängt nå´t år nu. När, hur och var?