Publicerat Februari 18, 200917 yr Mitt stora intresse är Min familj som består av min fru Johanna. Mina 4 hundar av rasen Am. Akita. Jag lägger mesta dels av min tid på vårat företag F 4 Hundcenter. Men när fritiden dycker upp så vill jag jaga så mycket det går. Jag håller även på med Hemvärnet och älskar att träna paintball. Jag är en väldigt glad kille på 26 år som älskar träffa nya jaktkompisar och lära känne nya jaktmarker. Så hör av er vet jag // "Schnaps" Patrik Trulsson
Publicerat Februari 18, 200917 yr Välkommen hit! Kul att se lite gamla ortsfränder även om det var ett tag sedan jag bodde i östersund nu Det finns fler jämtar (eller jamtar) på forumet så ni lär nog hitta varandra!
Publicerat Februari 18, 200917 yr Suck, jag flyttade från Frösön 1994 JAJA inte ditt bekymmer, men välkommen ska du vara
Publicerat Februari 18, 200917 yr Tacjar så mycket. Ser även att du är skåning varifrån?? Själv är jag från smygehamn ursprungligen! Välkommen hit!Kul att se lite gamla ortsfränder även om det var ett tag sedan jag bodde i östersund nu Det finns fler jämtar (eller jamtar) på forumet så ni lär nog hitta varandra!
Publicerat Februari 18, 200917 yr Tackar! Ser att du sysslar med bågjakt. Är själv sugen på det får bara se när tiden till det kommer Välkommen på dej till jaktsnack!.... MVh Mamre!...
Publicerat Februari 18, 200917 yr Tackar! Suck, jag flyttade från Frösön 1994 JAJA inte ditt bekymmer, men välkommen ska du vara
Publicerat Februari 26, 200917 yr Mitt stora intresse är Min familj som består av min fru Johanna. Mina 4 hundar av rasen Am. Akita. Jag lägger mesta dels av min tid på vårat företag F 4 Hundcenter. Men när fritiden dycker upp så vill jag jaga så mycket det går. Jag håller även på med Hemvärnet och älskar att träna paintball. Jag är en väldigt glad kille på 26 år som älskar träffa nya jaktkompisar och lära känne nya jaktmarker. Så hör av er vet jag // "Schnaps" Patrik Trulsson Hej och välkommen hit