Publicerat Februari 18, 200917 yr Kul, jag hade en sån en gång i tiden. Jag hade med träkolv, riktigt smutta gevär
Publicerat Februari 18, 200917 yr Vad är det för bössa? Bygel?? Kan iofs gooooogla själv. Grattis i alla fall!
Publicerat Februari 18, 200917 yr Vad är det för bössa?Bygel?? Kan iofs gooooogla själv. Grattis i alla fall! Tackar! Det är en enskottare... Mvh.
Publicerat Februari 18, 200917 yr Låter smärtsamt! Kärring... Nä men allvarligt, bilder vill vi se på den, helt klart ! Du såg bilderna på min Nef i min tråd va ? Sitter en betydligt fetare tub på den nu, eftersom jag inte såg skrikorna tillräckligt bra i lilltuben.
Publicerat Februari 18, 200917 yr Kärring... Nä men allvarligt, bilder vill vi se på den, helt klart ! Du såg bilderna på min Nef i min tråd va ? Sitter en betydligt fetare tub på den nu, eftersom jag inte såg skrikorna tillräckligt bra i lilltuben. Tror jag missat bilderna på din NEF? Skall sätta ett 3-9x40 på min...
Publicerat Februari 18, 200917 yr Tror jag missat bilderna på din NEF?Skall sätta ett 3-9x40 på min... Skrolla ner en bit på sista sidan. http://www.jaktsnack.se/index.php?showtopi...mp;#entry274805
Publicerat Februari 18, 200917 yr Tackar!Det är en enskottare... Mvh. Aha. Häftigt! Det brukar vara fina vapen.