Publicerat Oktober 4, 200520 yr Hej ! Vill härmed tipsa om ett väldigt fint värmetäcke för hunden. Smidigt , värmande och åtsittande. Måhända lite dyrt kanske, men hundkompisen är väl också värd lite stiliga kläder. Återstår bara ett test vintertid , men det borde fungera... http://www.obtrack.com/sv/index.html
Publicerat Oktober 5, 200520 yr Tycker det ser ut och vara besvärligt att sätta på detta täcke på hunden eftersom det ser så snävt ut. Men jag har kanske fel, så Mika hur fungerar just detta momentet.
Publicerat Oktober 8, 200520 yr Är det inte bättre att skaffa en hund med ordentlig päls som man slipper att klä på? :
Publicerat Januari 19, 200620 yr På min vorsteh har jag ett täcke som jag köpte på granngården för 350 kr. Den värmer hela ryggen och sidorna samt en del av bröst och hals. Jag såg inget behov att köpa ett heltäckande eftersom jag inte jagar med hunden om det är allt för kallt men det är ett bra täcke att sätta på under pausar.
Publicerat Januari 20, 200620 yr Det finns säckar för hundar som är på fjället och jagar också. http://www.bjorkis.com/ och gå in under täcken.
Publicerat Januari 20, 200620 yr Dömde en hund, där föraren tog på just ett sådant täcke. Han gjorde det när vi pausade. Enligt honom så torkade hunden betydligt fortare när han andvände täcket. Såg inte allt för svårt att få på, så jag tror på iden ;D Ps. Det var en drever
Publicerat Januari 20, 200620 yr Dömde en hund, där föraren tog på just ett sådant täcke. Han gjorde det när vi pausade. Enligt honom så torkade hunden betydligt fortare när han andvände täcket. Såg inte allt för svårt att få på, så jag tror på iden ;D Ps. Det var en drever Vilket av täckerna menar Du? ???
Publicerat Januari 20, 200620 yr Det i det första inlägget! Såg ut att funka mycket bra! Ok! Jag håller på och kika på björkis sov- och vindskyddspåse till hundarna. Det är många som anv. dom på fjället.
Publicerat Januari 20, 200620 yr Ok!Jag håller på och kika på björkis sov- och vindskyddspåse till hundarna. Det är många som anv. dom på fjället. Samma här, de som prövat på sina hundar är nöjda. Det är viktigt att hunden har det gött när man pausar en kall höstdag på fjället
Publicerat Januari 20, 200620 yr Samma här, de som prövat på sina hundar är nöjda.Det är viktigt att hunden har det gött när man pausar en kall höstdag på fjället Givetvis! Vi människor kan inte bara tänka på oss själva utan Vi måste även tänka på våra 4-benta kamrater.
Publicerat Januari 23, 200620 yr http://www.habit.nu/ Denna butik har bistått mig och mina vänner när det gäller hundprodukter. Är mycket nöjd ägare till: Spårsele Koppel Värmetäcke Signalväst
Publicerat Januari 25, 200620 yr Är det inte bättre att skaffa en hund med ordentlig päls som man slipper att klä på? :Pälshundarna är så gudomligt värdelösa på att stå för fågel Vi får nog fortsätta klema bort våra sommarhundar :P Håller också på Björkis men Obtrack-täcket ser intressant ut...