Publicerat Februari 19, 200917 yr Hej alla, Bakom Toz finns Göran boende i NV Skåneland. Är 41 fyllda och jobbar inom underleverantörsleden till Volvo och Saab vilket inte är så positivt idag. Har en mångårig skyttebakgrund inom skytterörelsen, var tom förbundstränare ett tag. Jakt och skytte är min fritid tillsammans med div familjeaktiviteter. Har också en Wachtel som kan jaga bra när hon vill, annars inte. Har ambitionen att vara aktiv i forumets månadstävlingar. Jagar gör jag i ett gammalt fint jaktlag som disponerar knappt 1000 hektar prima hundmark här i Skåne. Vi jagar primärt rådjur och vildsvin. Är jäkligt dåliga på att hålla efter räven, vilket jag lovat mig själv att ändra på. Är också kommun och eftersöksjägare här i kommunen. Lite om mig! Lev väl Göran
Publicerat Februari 19, 200917 yr Hej Göran och Välkommen. Kul med lite jämnåriga Jobbar själv på Volvo, inte så kul just nu
Publicerat Februari 20, 200917 yr Tack för ert varma mottagande. Glömde skriva att jag också är helgalen i handladdning vilket är en av mina hobbies sedan 20 år tillbaks.
Publicerat Februari 20, 200917 yr .. ser man på!.. en eftersöksjägare till!.. trevligt!... välkommen ska du vara!.. Mvh Mamre!..