Publicerat Oktober 4, 200520 yr Aftonbladet har en omröstning om grytjakt på räv och grävling. Gör din röst hörd! http://wwwb.aftonbladet.se/vss/nyheter/sto...,707296,00.html
Publicerat Oktober 5, 200520 yr Jag blir så trött på det ständiga ältandet om grytjaktens vara eller inte vara. Att de som dessutom är mest kritiska mot jaktformen är de som har minst kunskaper och insyn i grytjakten är bara beklagansvärt.
Publicerat Oktober 5, 200520 yr Jo nu har ja me röstat! Men va hjäper det när det sitter nå hulliganer o massbombar denna typ av röstningar? De har ju inget annat för sig! ;D > ???
Publicerat Oktober 6, 200520 yr Författare Som sagt dom som jagar mycket är oftast inte ut på nätet och letar omröstningar om jaktens vara och inte vara. Men vi måste göra oss hörda annars dör jakten ut. Politiker ser bara röster och egen vinning. Kan man tjäna en hacka på att ge sig på någon enskild grupp så gör man det gärna. Det är svensk demokrati.
Publicerat Oktober 6, 200520 yr INTE jag ;D ;D ;D Bara att ta bort sparade cockies så kan man rösta flera gånger om! Men inte skulle JAG göra nåt sånt :
Publicerat Oktober 10, 200520 yr INTE jag ;D ;D ;DBara att ta bort sparade cockies så kan man rösta flera gånger om! Men inte skulle JAG göra nåt sånt : Inte jag heller 8)