Publicerat Februari 20, 200917 yr Ja..knepigt att skriva om sig själv. Nyss registrerat mig här och det verkar som andra har gjort det, så jag gör väl de också. En Jämtlänning på 42 i år. Egen företagare som bara har ett intresse: Jakt! Gift och 4 barn. Bor utanför Östersund. Jag har en Jämthund på 4 år som, förmodligen, blir jaktchampion 2009. Om hon får vara frisk. Det är min första hund, så jag har ingen mångårig erfarenhet av hundjakt. Men jag lär mig. Jag jagar ganska mycket. 2008 blev de 48 dagar. Det skulle blivit mer men snön satte stopp för det. Ni förstår att jag har en väldigt förstående fru Håller just på att skaffa mej en ny valp. En Jämthundstik till blir det. Jag jagar i södra Jämtland på väldigt älgrika marker. Jag är en av 3 hundförare på 3000ha. Det är väl en sammanfattning tror jag. Hej på er.
Publicerat Februari 20, 200917 yr Hej och välkommen ! Och ett extra plus för val av hundras ! Mvh Janne
Publicerat Februari 20, 200917 yr VARNING.. Säng av dator och dra ur sladden..... Den här sidan är mer beroende framkallande än alla droger i världen.. Om du fortfarande har datorn i gång och kan läsa detta så VARMT VÄLKOMMEN
Publicerat Februari 20, 200917 yr hej och välkommen hit .. hoppas att du kommer att trivas som waxin sa,, den hära sidan är beroende framkallande
Publicerat Februari 24, 200917 yr Var "utanför Östersund" bor du?Välkommen hit! Jag bor åt ditt håll....i Tandsbyn.