Publicerat Februari 20, 200917 yr http://jaktsverige.com/grytjakt(.)html Grytjakt jämförs med Hundkamp Även övriga hädelser mot jägare förekommer.
Publicerat Februari 20, 200917 yr Är inte helt säker men jag tror det förhåller sig på så sätt att skaparen av detta mästerverk är norrman och då blir det lite svårt med svenskan Mvh!
Publicerat Februari 20, 200917 yr 30 000 grävlinger och 45 000 rävar dödas vid jakt värja år. Undersökningar gjorde 1972-92 visar att endast 4-5 pct av rävarna sköts vid grytjakt. ? att 4-5 % blir skjutna ? är det så ? ni skulle borda läsa hur grytjägare klassas som i england det är helt löjligt. där ikoniseras grävlingen som den nya messias . pff
Publicerat Februari 20, 200917 yr märkte också att sidan var senast uppdaterad 17 juni 2001 . kanske sitter ägaren nånstans i nå litet kinesiskt häkte pga demonstration av delfinjakt eller liknande .
Publicerat Februari 20, 200917 yr Nog för att det finns mycket skit på nätet men den sidan måste nå toppen VM i bullshit
Publicerat Februari 20, 200917 yr Inte jag heller, men att döma av kommentarerna i tråden ska jag kanske vara glad?
Publicerat Februari 20, 200917 yr Författare ta bort parenteserna runt punkten. Fick ett tips om att göra så, så att inte militanveganerna hittar den lika lätt på detta forum iallafall.
Publicerat Februari 20, 200917 yr Hoppas de är veganer, för om de äter kött från våra svenska varuhus så är det faktor 100 i vidrighet! Men, är inte detta ett exempel för oss att visa skillnaden mellan rövhål och intelligens på dagens svenska jägare? Precis som det finns dåliga bilförare finns det dåliga jägare, och dåliga veganer som släpper ut djur till höger och vänster. Lyckligtvis är de flesta goda bilförare, annars skulle vi vara döda eller ligga på sjukhus nu. Samma sak gäller jakten... Jag tycker det är kul att träffa jakthatare och prata sansat (de få gånger det går) om min syn på jakten kontra köttindustrin! Jag är ju trots allt köttätare! Men nog var vissa artiklar lika bra faktamässigt som om jag skulle börja skriva om knyppling och avancerad virkning