Publicerat Februari 21, 200917 yr Ja brorsan har en Tikka T3 Lite i 30-06 med sako Hammerhead Han har skjutit en gris på 80 kg, blev genomskott så han är nöjd med den.
Publicerat Februari 21, 200917 yr Ja brorsan har en Tikka T3 Lite i 30-06 med sako Hammerhead Han har skjutit en gris på 80 kg, blev genomskott så han är nöjd med den. okej har fått för mig att den ska vara en alaska i stort sätt något hårdare kanske?
Publicerat Februari 21, 200917 yr Ursäkta om jag bryter mig in här men jag har också en fråga om hammerhead på sakos hemsida står det att den är "bonded" jag trodde att hammerhead var en obondad (eller vad det nu heter) kula typ mega ?
Publicerat Februari 21, 200917 yr Ursäkta om jag bryter mig in här men jag har också en fråga om hammerhead på sakos hemsida står det att den är "bonded" jag trodde att hammerhead var en obondad (eller vad det nu heter) kula typ mega ? dom har visst en 9,7gram till 30-06 den ska visst vara bondad bör förresten vara något för de lite längre hållen?