Publicerat Februari 21, 200917 yr Hej mitt namn är Tomas och jag bor och verkar i gällivare. Jag är 30 år men det kommer mest troligt att ändras framöver. Har en sambo och en halvårs grabb, Hon har två ligister sedan tidigare. Vi bor i villa. Jagar för det mesta med finne och då är det numera en kombi som gäller, 12x70-.22Holland. Tycker även om att dåna iväg med tegsnäsarna, och har väl börjat fundera på att snoka upp nån bäver till våren. Har tjyvläst här på jaktsnack in nån månad men det är väl lika bra att ge sig till känna. Hur går bössan foffe? Du har väl monterat om allt vad sikte heter?
Publicerat Februari 21, 200917 yr Välkommen hit. Den är skön att skjuta med. Har bytt sikte på den. Men jsut nu är det svårt att ta sig till skjutbanan. Men så fort det blir vår o mindre snö så ska det skjutas.
Publicerat Februari 21, 200917 yr Tjena Tomas! Välkommen in på forumet, hoppas du kommer att vara med och ventilera dina åsikter. Sygg bild b.t.w.
Publicerat Februari 22, 200917 yr Författare jo käringen har fotat, dock är det vår-tjäder, det är som lite enklare då.
Publicerat Mars 8, 200917 yr tjena, kul med en småvilts jägare från samma komun, själv nyligen "hemmvändare" för göra livet surt för rävarna och annat djurliv med vassa tänder,, ps kika in din pm låda
Publicerat Mars 8, 200917 yr Välkommen!! Klart du måste ha en klass 1:a, men du har bra smak när det gäller hagelbyssa..................
Publicerat Mars 8, 200917 yr Välkommen Tomas. En gammal klasskompis möjligtvis? Synd bara att du jagar med den felfärgade trädskällaren.... Mvh / C
Publicerat Mars 10, 200917 yr Författare Välkommen Tomas. En gammal klasskompis möjligtvis? Synd bara att du jagar med den felfärgade trädskällaren.... Mvh / C Jo nog har vi gått i samma klass. Synd å synd, Du tycker väl att det synd för att det inte blir över så mycket tjädrar när jag och hunden har gått fram som en tjäder-slåttermaskin i skogarna.
Publicerat Mars 10, 200917 yr Jo nog har vi gått i samma klass. Synd å synd, Du tycker väl att det synd för att det inte blir över så mycket tjädrar när jag och hunden har gått fram som en tjäder-slåttermaskin i skogarna. . Jag vet inte det jag... . Alla områden där jag har jagat, i närheten av där du bl a varit har det då sprutat pippi! . Men nu när jag varit där så är det rejält urholkat..
Publicerat Mars 10, 200917 yr Hej Och välkommen hit till detta eminenta forum. // Jägare utan gränser
Publicerat Mars 11, 200917 yr Författare . Jag vet inte det jag... . Alla områden där jag har jagat, i närheten av där du bl a varit har det då sprutat pippi! . Men nu när jag varit där så är det rejält urholkat.. Jamen när jag har jagat på dom områden som du just har jagat på så har jag inte sett en endaste ekorre iallafall, Det har varit som rensat. Det var då trevligt att gå med i det här forumet, det var lite som att krypa upp i en stooor välkomnande famn, AHH, gosa gosa gosa