Publicerat Februari 22, 200917 yr På väg från skjutbanan som inte vart nån skjutning av vissa anledningar så passerade jag rävkojan och såg att det satt skator på åteln. Tvärnit, sno bilen och ut med bössan och knata ner i skydd av vedhögar så ser jag att dom sitter kvar. Laddar och siktar och skjuter. Kommer ner till åteln och får se 2 skator ligga jämte varann den ena utan huvud och den andra med typ näbben kvar. Såg inte att dom satt bredvid varann och pickade på godsakerna.
Publicerat Februari 22, 200917 yr Författare Ja,det gäller ju att spara på skotten i dessa tider Jo av Farfar hade man fått en klapp på axeln.
Publicerat Februari 22, 200917 yr Är väl ingen som kan klandra dig på ngt vis så länge man inte gör en sådan sak medvetet.
Publicerat Februari 22, 200917 yr Författare Är väl ingen som kan klandra dig på ngt vis så länge man inte gör en sådan sak medvetet. Hade vart lite väl chansartat med huvudskott på 2 skator samtidigt.
Publicerat Februari 22, 200917 yr Hade vart lite väl chansartat med huvudskott på 2 skator samtidigt. Finns nog dom här som skulle kunna ta ett sånt skott
Publicerat Februari 22, 200917 yr Författare Finns nog dom här som skulle kunna ta ett sånt skott Jag bevisligen
Publicerat Februari 22, 200917 yr Författare Inte vad jag menade. Förstod d. Målet är nog stort för 70-80 meter om man får tid å skjuta liggandes men det var inget jag försökta med. Stod nämligen o tog stöd på en vedtrave.