Publicerat Februari 22, 200917 yr Hörde idag att priset på kulor har chockhöjts. T.ex Winchester super x 22 Hornet ska visst kosta närmare 500 kr för 50 skott. Jag betalade 240 kr bara för några veckor sedan.
Publicerat Februari 22, 200917 yr Vet inte vad som händer, men än har inget ändrats, vad jag kan se, på lokala handeln (jakt.se)
Publicerat Mars 2, 200917 yr Dollarn har ju stigit närmare 50% sedan i somras, så nog lär det synas på priserna inom en inte alltför avlägsen framtid.
Publicerat Mars 2, 200917 yr Torsbo kommer med en ny prislista på laddkomponenter i April, har jag för mig de sa..
Publicerat Mars 6, 200917 yr Det är inte bara kulor å ammunition som kommer stiga, räkna med en prishöjjning på vapen å övriga saker också
Publicerat Mars 6, 200917 yr Beror inte detta till stor del pga svenska kronans något låga värde för tillfället att göra? Det verkar som att allt blev dyrare just nu...
Publicerat Mars 6, 200917 yr Beror inte detta till stor del pga svenska kronans något låga värde för tillfället att göra?Det verkar som att allt blev dyrare just nu... Ja, det gör det tyvärr! Allt har blivit dyrare!
Publicerat Mars 6, 200917 yr Beror inte detta till stor del pga svenska kronans något låga värde för tillfället att göra?Det verkar som att allt blev dyrare just nu... Jag ska besöka deras VD om nån vecka, kan ju passa på att fråga då