Publicerat Februari 22, 200917 yr Dagens snöfall känns som en riktigt bra tillskott för kommande helg, skulle väl viljat ha lite mera stövare då några lämnat återbud i sista stund, är det någon som är sugen så skicka ett PM marken ligger utanför Uppsala och är stor nog. Hälsningar Per
Publicerat Februari 23, 200917 yr Kanske vore något för oss. Är ju inte direkt några stövare jag har men Ekebo och Stojjan påstår ju att det är harhundar
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.