Publicerat Februari 23, 200917 yr Johan heter jag 25 år, bor i alingsås jagar i sollebrunn utanför alingsås, drever jakt ligger mig varmt om hjärtat å sårskild då med min drever tjej cilla:) sen kommer predator jakten å älgjakten på delat andra plats. Jobbar som snickare på dagarna.
Publicerat Februari 23, 200917 yr Johan heter jag 25 år, bor i alingsås jagar i sollebrunn utanför alingsås, drever jakt ligger mig varmt om hjärtat å sårskild då med min drever tjej cilla:) sen kommer predator jakten å älgjakten på delat andra plats. Jobbar som snickare på dagarna. hejsan och välkommen hit
Publicerat Februari 23, 200917 yr Hej och välkommen ! Härlig bild, såna där har jag försökt banka dagsljuset ur hela säsongen, men inte en enda ännu..
Publicerat Februari 24, 200917 yr Författare ok det är den enda för mig detta år hon kom så lungt å fint på en klapp jakt för 3 veckor sen:)
Publicerat Februari 25, 200917 yr välkommen på sej!... i metropolen Sollebrun var jag och tog min IBEP.... fint ställe och trevligt folk!.. Mvh Mamre!..