Publicerat Februari 24, 200917 yr http://www.nikonstore.se/Product/ProductDetails.aspx?p=86635 Detta måste vara ett rövarköp? Eller ska man bli misstänksam när de sätter ner denna med 2500 spänn jämfört med samma kikare med ett annat riktmedel?
Publicerat Februari 24, 200917 yr Samma med denna: http://www.nikonstore.se/Product/ProductDetails.aspx?p=16741 Har för mig att den kostade 8990:- sist jag tittade. Har även sett den för 10700:-.... /Må
Publicerat Februari 24, 200917 yr Rykten jag hört är att Nikon överlag går sisådärbra just nu. Jag misstänker de försöker öka totalvolymen och öka sina marknadsandelar genom att sänka priserna.
Publicerat Februari 24, 200917 yr Jag satt och tittade lite på Nikonstore.se. Det verkar som att priserna överlag är billigare än vad man sett på andra ställen. Eller?
Publicerat Februari 24, 200917 yr Låter onekligen intressant. Skulle sitta som en smäck på en jänkebössa i 6,5x55, för lite långhållsskytte va? / janne
Publicerat Februari 24, 200917 yr Författare Skulle sitta som en smäck på en jänkebössa i 6,5x55, för lite långhållsskytte va? / janne Jag hade ju en söt liten Winchester i tankarna
Publicerat Februari 24, 200917 yr Författare En bygel va ? Varför skulle man sätta en så kompetent kikare på en leksaksbössa utan egenprecision???? Jag har ju en Winchester som är en riktig bössa.......
Publicerat Februari 24, 200917 yr Varför skulle man sätta en så kompetent kikare på en leksaksbössa utan egenprecision???? Jag har ju en Winchester som är en riktig bössa....... Ja jag vet...retas bara. Vad väger din Winnie ?
Publicerat Februari 24, 200917 yr Författare Ja jag vet...retas bara. Vad väger din Winnie ? Den är kort och smidig men rätt tung ändå 3,7kg med den gluggen som sitter på nu, om jag inte minns fel.
Publicerat Februari 24, 200917 yr Den är kort och smidig men rätt tung ändå 3,7kg med den gluggen som sitter på nu, om jag inte minns fel. Ok, ska kolla om jag hittar någon bild på en sån. Ska inte spamma sönder tråden mer nu...
Publicerat Februari 24, 200917 yr Tycker den kikaren har skum form med väldigt lång kona och rätt kort mellan rör. Känns lite instabilt att få så långt överhäng åtminstone på en jaktbössa som ska hanteras lite brutalt.
Publicerat Februari 25, 200917 yr Nikon har nu justerat priserna på sin web-butik för dessa två kikarsiken. Kanske var något fel innan. Tur att jag hann beställa en 8-32*50 för 5593 kr //Patrik
Publicerat Februari 26, 200917 yr Tack för tipset Markus! Hoppas 8-32*50 passar passar på Blaser R93á jag skall hämta om några veckor.