Publicerat Februari 24, 200917 yr Hej alla! Har smugit omkring på detta eminenta forum ett tag nu så det känns som det är dags att presentera sig. Jag bor i norra småland på gränsen till västergötland med fru, en tvåårig dotter, en sexmånaders son, katter och för närvarande en hund, en KLM. Jag har jagat sporadiskt under rätt många år men har sedan flytten ut till vischan numera fasta jaktmarker. Jagar det mesta, men tycker att fågeljakt med hund är det absolut roligaste. (Jäkla ställe att bo på för fågeljakt.... ). Förutom jakten tar barnen och vårt gamla hus från 1800-talet mycket tid. Skulle jag lägga upp huset i "projekttråden" skulle det vara daglig läsning de närmaste 20 åren... ... men nu är taket bytt, brunn borrad, delar av grunden urgrävd, delar av elen utbytt .....pust, stannar där då detta som tur är inte är en byggsida Nåväl, tycker detta forum är både lärorikt och roande, en perfekt kombination!
Publicerat Februari 24, 200917 yr Och jag som gnäller om att jag håller på att renovera badrummet, verkar kul med gamla hus Välkommen och jobba på
Publicerat Februari 24, 200917 yr Författare Hej på dig!Liten (betoning på liten) gullig bild du har. Japp, jag gillar minimalistiska bilder (Eller är mina datakunskaper bristfälliga... )
Publicerat Februari 24, 200917 yr Författare Och jag som gnäller om att jag håller på att renovera badrummet, verkar kul med gamla husVälkommen och jobba på Ibland är det kul... Men det är alltid kul att köpa verktyg
Publicerat Februari 24, 200917 yr Författare Välkommen Kal-el du gillar stålmannen ? Nja, tycker nog att lite kryptonit ska man tåla om man är superhjälte
Publicerat Februari 25, 200917 yr Författare Hej & välkommen hit! Tack! Ser att du bott i metropolen Aneby ! Där har man spenderat sina första 18 år.
Publicerat Februari 25, 200917 yr Tack! Ser att du bott i metropolen Aneby ! Där har man spenderat sina första 18 år. Jepp! Jag bodde där mellan -85-89 innan jag drog norr ut.