Publicerat Februari 25, 200917 yr Tjena Jag heter Roffe, vart pappa till en liten son för 8 månader sedan och bor i Oxelösund, men bördig från Jönåker, tillsammans med min kära fästmö Sofia, 2 katter och 1 hund, en hund som förövrigt är tokig i att jaga hare men som knappast kan ses som lämplig för det (schabrador). Jag har varit med på jakten sedan tidig tonår och tog examen 2002. Har de senaste åren inte haft tillgång till någon mark då en viss ägare till "3 lingon" fick för sig att betala en god slant för den marken och vips så försvann det arrendet. Som tur är har jag en del mycket genrösa vänner som bjuder med mig lite nu och då så jakttarmen får utlopp för sin abstinens. Vart introducerad på detta forum av naXen och tycker att det mesta finns här. Bra referenser, kloka råd och intressanta lärorika trådar. Ha de gött
Publicerat Februari 25, 200917 yr Författare Tack för välkomnandena. Trivs ypperligt här, de finns f-n svar på nästintill allt på detta forum.. Me like Mv. Roffe
Publicerat Februari 25, 200917 yr välkommen på dej!.. du kommer att märka att detta är ett toppen forum juh mer du är inne!.. och är du fundersam på något!.. ut med det bara!.. det finns alltid någon som kan hjälpa till!.. MVh Mamre!..
Publicerat Februari 28, 200917 yr Författare Woohoo Nu har jag fått komma med på en liten plätt Kul o känna sig välkommen på detta forum //Roffe
Publicerat Februari 28, 200917 yr Hjärtligt välkommen Bara kul med "nästan" grannar som gillar forumet. Har du hund ?
Publicerat Februari 28, 200917 yr Välkommen en till som har ett visst agg till deckarklubben tre lingon
Publicerat Februari 28, 200917 yr Författare Hjärtligt välkommenBara kul med "nästan" grannar som gillar forumet. Har du hund ? Japp en schabrador som ser ut som en svart schäffer. Hon e tokig i harar men jag har tänkt o pröva lite apport med henne. Hon tycker de e skoj när vi kör med dummy o knallpulver så kanske, kaaanske det går o jaga lite med henne. Då återstår det bara ett problem, någonstans att jaga fågel, men det är nog löst nu. Får vara med på en jobbar(jakt)kompis mark nu. //Roffe