Publicerat Februari 26, 200917 yr Hej på er alla! Kille på 35 år, bosatt strax utanför Vårgårda med min familj som består av min sambo samt min son 4 år. Är för närvarande medlem i två jaktlag, båda två hyffsat nära 5-15 min resväg med bilen. Familjen består också av en tax på 9 år, men det smids planer och lobbas inom familjen om att skaffa en hund till. Vad det blir har jag inte bestämt mig för än, men ser gärna en hund som (likt husse) jagar det mesta... Mvh
Publicerat Februari 26, 200917 yr Hej på er alla!Kille på 35 år, bosatt strax utanför Vårgårda med min familj som består av min sambo samt min son 4 år. Är för närvarande medlem i två jaktlag, båda två hyffsat nära 5-15 min resväg med bilen. Familjen består också av en tax på 9 år, men det smids planer och lobbas inom familjen om att skaffa en hund till. Vad det blir har jag inte bestämt mig för än, men ser gärna en hund som (likt husse) jagar det mesta... Mvh Hej på dej Kuling och välkömmen hit. Känner jag igen beskrivningen rätt? Pb
Publicerat Februari 26, 200917 yr Författare Hej på dej Kuling och välkömmen hit.Känner jag igen beskrivningen rätt? Pb Visst gör du det!
Publicerat Februari 26, 200917 yr Visst gör du det! Trevligt! Då får jag säga "skitjakt" på lördag då. En annan får nöja sej med 8-årskalas på förmiddag och representation på Scandinavium på kvällen... Ha det
Publicerat Februari 26, 200917 yr Författare Trevligt! Då får jag säga "skitjakt" på lördag då. En annan får nöja sej med 8-årskalas på förmiddag och representation på Scandinavium på kvällen...Ha det Ja, "skitjakt" kan jag behöva. Hemma brukar dom säga "lycka till" när jag ska iväg. "Lycka till"... ingen känsla alls... man kan ju lika gärna låsa in bössan igen... B. hade sett spår uppe på åsen idag, så det kan nog hända grejer på lördag!