Publicerat Februari 26, 200917 yr http://www.petlink.se/ Är det någon som provat den här? verkar vettig och lagom storlek om komplement till en Astro.
Publicerat Februari 26, 200917 yr http://www.petlink.se/Är det någon som provat den här? verkar vettig och lagom storlek om komplement till en Astro. Har du kollat prislistan?
Publicerat Februari 26, 200917 yr Författare Har du kollat prislistan? Jo det har jag kanske gjort tanken var att eventuellt vid behov kunna återfinna en jycke på långskjuts eller om man inte har en aning i vilken riktning han är utanför en Astros räckvidd.
Publicerat Juli 27, 200916 yr Jo det har jag kanske gjort tanken var att eventuellt vid behov kunna återfinna en jycke på långskjuts eller om man inte har en aning i vilken riktning han är utanför en Astros räckvidd. Hej! Jag har en Petlink och den fungerar bra som kompliment till Astron! :-) Och nu vet jag att dom kommer med en ny modell som heter Pro och den har även en mikrofon som man kan ringa till och lyssna när hunden skäller(skallindikator) och den kommer ut på marknaden runt Aug-Sep! :-)
Publicerat Juli 27, 200916 yr Författare Hej! Jag har en Petlink och den fungerar bra som kompliment till Astron! :-) Och nu vet jag att dom kommer med en ny modell som heter Pro och den har även en mikrofon som man kan ringa till och lyssna när hunden skäller(skallindikator) och den kommer ut på marknaden runt Aug-Sep! :-) Du ser vad man kan tjäna på att vänta lite ibland, tänkte ha den som komplement till astron jag också nämligen.
Publicerat Januari 23, 201016 yr Lyfter den här gamla tråden... Funderar nu själv på att ha en Petlink som komplement. Bävar för den dagen min Astro lägger av o de är Plotten som är lös... Hur funkar det? Har kollat prislistan o de är ju inte billigt direkt... Fattar inte allt heller.. En Petlink med abonnemang, kostar det ändå att söka, kommando osv ?
Publicerat Mars 12, 201016 yr Har en polare som köpte en petlink som komplement till astron, det funkade så där kan jag säja. Den pejlutrustningen är inte byggd för o va i skogen, kompisens häll i 2 jaktdagar så det hela slutade med att han köpte en ricktig gps pejl istället
Publicerat Mars 12, 201016 yr Har en polare som köpte en petlink som komplement till astron, det funkade så där kan jag säja. Den pejlutrustningen är inte byggd för o va i skogen, kompisens häll i 2 jaktdagar så det hela slutade med att han köpte en ricktig gps pejl istället Har även jag fått för mig att petlink är skräp..