Publicerat Februari 27, 200917 yr Nej det är den inte. Gör ngt annat med din tid. Skulle du råka gå förbi kan du bara för sakens skull gå in och se i vilket behov vi i denna landsände är av en "riktig" jaktbutik. Tur det finns internetbutiker. Erik
Publicerat Februari 27, 200917 yr Håller med. Har du tur är vapenbunkern öppen och då kan den vara värd att titta igenom. Kommer in en del udda skapelser ibland.
Publicerat Februari 27, 200917 yr Kan bara hålla med ovanstående talare! Har fått ett presentkort därifrån, så man får väl ta en sväng in när det finns tid.
Publicerat Februari 27, 200917 yr Kommer in en del udda skapelser ibland. Låter som de flesta Kalmar bor...
Publicerat Februari 27, 200917 yr Vilken festlig tråd detta blev...... Kan bara bekräfta det ovan nämnda! /Peter
Publicerat Februari 27, 200917 yr Nej det är den inte. Gör ngt annat med din tid. Skulle du råka gå förbi kan du bara för sakens skull gå in och se i vilket behov vi i denna landsände är av en "riktig" jaktbutik. Tur det finns internetbutiker.Erik Håller med.Har du tur är vapenbunkern öppen och då kan den vara värd att titta igenom. Kommer in en del udda skapelser ibland. Nu svarar jag med Matbohmans alias men jag jobbar mittemot Walter Borg i Stockholm och jag stoppade in nosen och vände dörren. //Orjant
Publicerat Februari 28, 200917 yr Nu svarar jag med Matbohmans alias //Orjant Nu undrar man vad ni har för förhållande? Går det att registrera partnerskap på jaktsnack? /Må
Publicerat Februari 28, 200917 yr Författare Nu undrar man vad ni har för förhållande? Går det att registrera partnerskap på jaktsnack? /Må Det beror på vem av som du är sugen på.
Publicerat Februari 28, 200917 yr Det beror på vem av som du är sugen på. Örjan kunde gå hyggligt upprätt imorse så gästsängen tog inte död på honom iaf