Publicerat Oktober 7, 200520 yr Upphör Defendor AB upphör från 10/10 2005 med privatmarknaden. Våra kvalitetsagenturer såsom Barsto, Bomar och Dewey har vi överlåtit på Sportec AB. Glock är vi även fortsättningsvis agent för och kommer att sälja pistoler och tillbehör till vapenhandlare men inte privatpersoner. Glockförsäljning till privatpersoner hänvisar vi till Sportec AB 040-465050 och Combat Equipment 08-394525 som är lagerhållande vapenhandlare med god kompetens. Vapenreparationer upphör vi med och kommer endast att fortsätta med pipbyten på studsare till privatpersoner. Vi tackar alla gamla kunder för den tid som varit. MVH Håkan Spuhr
Publicerat Oktober 7, 200520 yr ??? Har ni för mycket? Hoppas du/ni finns kvar med era fina kunskaper på vår sait. MVH L-O Landén
Publicerat Oktober 7, 200520 yr VAA Helt otroligt. Ska ni inte göra något vapenbygge? Så det går inte att beställa custom längre? Lycka till med det nya Morgan
Publicerat Oktober 7, 200520 yr UpphörDefendor AB upphör från 10/10 2005 med privatmarknaden. Våra kvalitetsagenturer såsom Barsto, Bomar och Dewey har vi överlåtit på Sportec AB. Glock är vi även fortsättningsvis agent för och kommer att sälja pistoler och tillbehör till vapenhandlare men inte privatpersoner. Glockförsäljning till privatpersoner hänvisar vi till Sportec AB 040-465050 och Combat Equipment 08-394525 som är lagerhållande vapenhandlare med god kompetens. Vapenreparationer upphör vi med och kommer endast att fortsätta med pipbyten på studsare till privatpersoner. Vi tackar alla gamla kunder för den tid som varit. MVH Håkan Spuhr :'( :'( :'( Vem skall bygga alla andra bössor jag vill ha då? Nä, det är dags att du startar ett litet side-kick...
Publicerat Oktober 8, 200520 yr Ahhh Håller med Kindbo Fan vad synd Håkan !!! Vem skall man nu anlita till kommande byggen. Jag som är så grymt nöjd med min .358 som Defendor byggt åt mig. Mvh Hans