Hoppa till innehåll
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Jaktsidan

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Funderat på en sak..

Featured Replies

Publicerat

Tror ni vi har nått o vinna på att skicka med en utskrift av eftersöksberättelsen ihop med viltolycksrapporten?

Nu får vi ju iofs färdiga kuvär med adress där polisen står för portot.

Ett par A4 ark till gör ju att portot blir dyrare.

Vet att iallfall den jag skickar rapporten till är jägare så han skulle kanske uppskatta det.

Finns några rader på viltolycksrapporten där man ska beskriva eftersöken men för mig räcker de inte till... :D

Är väl íofs bara jag som är störd o skriver så förbenat... B)

Gjorde man en ordentlig berättelse så kanske fler får upp ögonen på vad man behöver veta o vilka frågor som är intressant o få svar på samt hur mycket fritid man ibland lägger på ett eftersök.

I en förlängning så kanske det ger snabbare belust hos de som nu ska ta nått sånt va det gäller ersättningsbiten...

Publicerat

Jag tror det kan vara en bra grej. Dels så visar det ju på vad du har gjort och alla form av dokumentation, foton, astrokartor etc måste ju vara intressant.

Publicerat

Ja, varför inte? Dels får Polisen en betydligt bättre insikt på hur mycket jobb du faktiskt lägger ner samt att det är intressant läsning :D

Publicerat
Ja, varför inte? Dels får Polisen en betydligt bättre insikt på hur mycket jobb du faktiskt lägger ner samt att det är intressant läsning <_<

Ja nu så får ju inte polisen ta del av berättelsen utan det är bar den personen som registrera rapporten, i ett program för att få fram statistiken.

Vet detta då jag precis fått på min lott att sköta just registreringen i våra områden.

\mats

Publicerat
  • Författare
Ja nu så får ju inte polisen ta del av berättelsen utan det är bar den personen som registrera rapporten, i ett program för att få fram statistiken.

Vet detta då jag precis fått på min lott att sköta just registreringen i våra områden.

\mats

OK!

Är kanske rätt meningslös dårå?

Publicerat

Eller så gör du en sammanställning årsvis med foton, utskrifter etc och lämnade den "nådiga luntan" till länsman en gång om året, samtidigt som du frågar hur det går med ersättningen för den tid du lägger ner? :P