Publicerat Mars 3, 200917 yr Hej är det någon av er som har tipps på en billig kula i kaliber .308 (FMJ) att ladda för tex älgbanan? Mikael
Publicerat Mars 3, 200917 yr Hej är det någon av er som har tipps på en billig kula i kaliber .308 (FMJ) att ladda för tex älgbanan?Mikael Partizan har billiga kulor =) Finns på vapex
Publicerat Mars 3, 200917 yr Författare Partizan har billiga kulor =) Finns på vapex måste ha missat dom var ju där och tittade alldeles nyss. Tack för svaret Mikael
Publicerat Mars 4, 200917 yr Tja!! Lapua trainer är en ganska billig och en mycket! bra kula, den använder jag till träning och toppjakt. Den går superbra i min bössa (Tikka Warmint)
Publicerat Mars 9, 200917 yr Tja!!Lapua trainer är en ganska billig och en mycket! bra kula, den använder jag till träning och toppjakt. Den går superbra i min bössa (Tikka Warmint) Alltså Lapuas 123 grainare
Publicerat Mars 10, 200917 yr Staffans vapen i Borlänge har Sellier & Bellot FMJ för 149:-/100 st. Billigt är det, kan inte svara på hur bra kulorna är dock