Publicerat Mars 4, 200917 yr Hejsan! Jag är en kille på 15 år som precis börjat det här med jakten, kan i princip ingenting. Intresset fick jag första gången jag var med på kråkjakt, ruskigt kul jag är 100% sportfiskeintresserad så jag tillbringar tiden 75% av dagen till att binda flugor etc. de sista 25% ägnar jag till jägarexamen,skolarbete och kika på datorn. Jag kom till forumet för att lära mej mera om konsten
Publicerat Mars 4, 200917 yr hej och välkommen till forumet. hoppas att du kommer att trivas. undrar du nått är det bara att fråga då det säkert finns nån här som kan svara på dina frågor kan garanter att du kommer att spendera 50% av dina fritids dagar här på forumet
Publicerat Mars 4, 200917 yr Hej & Välkommen till Jaktsidan Vill bara påminna dig om att skolarbetet är viktigt. Inga pekpinnar men jag vet att det är bra att ha en utbildning i bakfickan också. Har du frågor så var inte rädd att ställa dem på forumet. Lycka till // Jägare utan gränser
Publicerat Mars 4, 200917 yr Vänta du bara... kommer bli 95% jakt 4% fiske 1% annat.. Jakt är som ett gift.. Välkommen.
Publicerat Mars 4, 200917 yr Hej och välkommen, kul med unga jaktintresserade. Det är ju trots allt vi som håller medelåldern på forumet på en rimlig nivå
Publicerat Mars 5, 200917 yr Välkommen!! Håll utkik efter folk här som bor i din närhet, har du tur kanske du kan få följa med nån ut å jaga eller skjuta lite!!
Publicerat Mars 7, 200917 yr så trevligt med en flugfiskare till i skaran!... ett X-tra välkommnande till dej då!.. Mvh MAmre!..