Publicerat Mars 4, 200917 yr Nu har bågen äntligen kommit och det var verkligen värt att vänta.vilket trygg och lätt skjuten!! Siktet har jag valt Foxfire sp och releaser Tru fire bear paw.Pilhylla är Cap delux. Stort tack till Lasse på il-produkter som hjälpte mig att välja grejorna.
Publicerat Mars 4, 200917 yr Nu har bågen äntligen kommit och det var verkligen värt att vänta.vilket trygg och lätt skjuten!!Siktet har jag valt Foxfire sp och releaser Tru fire bear paw.Pilhylla är Cap delux. Stort tack till Lasse på il-produkter som hjälpte mig att välja grejorna. Du är medveten om att bågen kommer att explodera efter ca 1000 skott. Då man nyligen börjat med självförstörande mekanismer! O ja lite avundsjuk e jag allt
Publicerat Mars 5, 200917 yr Författare Du är medveten om att bågen kommer att explodera efter ca 1000 skott.Då man nyligen börjat med självförstörande mekanismer! O ja lite avundsjuk e jag allt