Publicerat Mars 4, 200917 yr Hejsan alla.. Görgen heter jag o bor i vingåker(södermanland) bor mitt ute i skogen med jakt och fiske som intressen. Mer jakt höst- & vintertid då jag också jobbar som slaktare och viltstyckare. Till min hjälp har jag min sambo MissBeretta 32årig östgötska, Rocky, en 4-årig korsning (slovensky kopov/gråhund) och finnspetsen Zorro 3 år gammal.
Publicerat Mars 4, 200917 yr Hej Görgen och välkommen hit. Har redan språkat med din trevliga sambo via detta forum. // Jägare utan gränser
Publicerat Mars 4, 200917 yr Hejsan alla.. Görgen heter jag o bor i vingåker(södermanland) bor mitt ute i skogen med jakt och fiske som intressen. Mer jakt höst- & vintertid då jag också jobbar som slaktare och viltstyckare. Till min hjälp har jag min sambo MissBeretta 32årig östgötska, Rocky, en 4-årig korsning (slovensky kopov/gråhund) och finnspetsen Zorro 3 år gammal. Hihi, ja välkommen hit då... Inget får man ha i fred...
Publicerat Mars 4, 200917 yr Författare Tjena Görgen kul att du hittat hit!MVH Jensa Tja Jensa... Jaktjouren ville visst ha min hjälp hörde jag... Är det bara du o Rolf i jouren nu?
Publicerat Mars 4, 200917 yr Tja Jensa...Jaktjouren ville visst ha min hjälp hörde jag... Är det bara du o Rolf i jouren nu? Tomas och Martin J har kört hundförare i år oxå. Ja Rolf behöver säkert styckhjälp om inte annat
Publicerat Mars 5, 200917 yr Hej och välkommen! Kul med fler medlemmar som är intresserade av styckning. Jag kanske frågar dig om tips framöver
Publicerat Mars 7, 200917 yr Hihi, ja välkommen hit då... Inget får man ha i fred... Killar e sådana!-.. ... Välkommen Görgen!... Mvh Mamre!..