Jump to content
https://www.Reservdelar24.SE

https://www.AUTOdoc.SE
Sign in to follow this  
Guest Jägare

Sydafrika - Vunnit resa!

Recommended Posts

Guest Jägare

Hade grymt flyt (tror jag). Var på Skene Järn som hade en minijaktmässa. Fyllde i en fråga och angav mitt namn på ett tävlingsformulär. En trevlig man ringde några dagar senare och sa "Grattis - Du har vunnit en sju dagar lång resa, all inclusive till Sydafrika!" ....eh vad säger man..."Tack" :lol: . Ska åka med något som heter www.infinito-safaris.com. Någon som känner till dem?

jansson67
Hade grymt flyt (tror jag). Var på Skene Järn som hade en minijaktmässa. Fyllde i en fråga och angav mitt namn på ett tävlingsformulär. En trevlig man ringde några dagar senare och sa "Grattis - Du har vunnit en sju dagar lång resa, all inclusive till Sydafrika!" ....eh vad säger man..."Tack" :P . Ska åka med något som heter www.infinito-safaris.com. Någon som känner till dem?

Vem kunde tro att det skulle komma nåt positivt utav att besöka Skene :lol:

Stort grattis, dock är jag rätt avis :lol:

Amakulu kommer nog snart och redovisar om arrangören...

/ Jansson

L-B

Grattis :lol:

MarkusR

KUL!! :lol:

Man blir ju LIIITE avis :lol:

Sydafrika är helt fantastiskt :P

Christian N

Stort grattis.

/C

lsjonsson

Grattis på sig!

:lol::lol::P

J S
Hade grymt flyt (tror jag). Var på Skene Järn som hade en minijaktmässa. Fyllde i en fråga och angav mitt namn på ett tävlingsformulär. En trevlig man ringde några dagar senare och sa "Grattis - Du har vunnit en sju dagar lång resa, all inclusive till Sydafrika!" ....eh vad säger man..."Tack" :o . Ska åka med något som heter www.infinito-safaris.com. Någon som känner till dem?

Stort grattis till dig! Sydafrika är helt fantastiskt som jaktland. Har gjort två resor dit och längtan för en tredje är enorm.

Jag känner dock inte till infinito alls. Det finns så många arrangörer där nere. Men om upplägget är lika det som jag haft så kommer du bara att få begär efter mer afrika. Eller som en kompis sa till mig: Åk inte till Afrika! Du blir bara sjuk! Jag svarade med att jag tagit vaccinationer och har piller med mig!! Nej nej nej, svarade han, du kommer att drabbas av Afrika, mot det finns inget botemedel. Kan säga att han hade rätt.

När du sen står där ute på savannen och tittar upp mot södra halvklotets stjärnhimmel, då inser du att just då är det förmodligen den vackraste platsen på jorden.

Ausch

Grattis, jag är inte lite avundsjuk utan MYCKET :lol:

Ha det så gott där nere.

/Lasse

ThomasMamre

:lol: men så trevligt!.. bara å gratta!.. har sj varit där å jaga med båge!.. sååååååååååååååååå underbart!..

MVh

Foffe

Grattis till vinsten ;)

Guest STENE

Sedan förväntar vi oss alla att du tar med dig kameran... För om en så duktig filmare som du INTE skulle dokumentera detta så är du inte välkommen tillbaka hit.. ;)

Guest Jägare
Sedan förväntar vi oss alla att du tar med dig kameran... För om en så duktig filmare som du INTE skulle dokumentera detta så är du inte välkommen tillbaka hit.. ;)

Självklart åker kameran med! Kan ju inte åka naken...

amakulu
Hade grymt flyt (tror jag). Var på Skene Järn som hade en minijaktmässa. Fyllde i en fråga och angav mitt namn på ett tävlingsformulär. En trevlig man ringde några dagar senare och sa "Grattis - Du har vunnit en sju dagar lång resa, all inclusive till Sydafrika!" ....eh vad säger man..."Tack" :P . Ska åka med något som heter www.infinito-safaris.com. Någon som känner till dem?

Vilken otur du haft. Vinna en jaktresa till det sämsta stället på jorden :lol:

Nä tro inte ett ord av det. Kan bara säga grattis. Du kommer att bli hänförd jag lovar.

Jag känner inte till firman men tittat på deras hemsida o det ser ok ut . Deras trofe´priser var iof lite höga jämfört med andra arrangörer jag känner till