Publicerat Mars 8, 200917 yr Vad bra att vi nu har vi fåt en ny avdeling för Medlemsträffar, Mässor och andra tillställningar Så jag gör ett nyt försök med en träff för Göteborg Älvsborg Jönköping Skaraborg Så nu är frågan var vi lämpligast träffas ?? ?? ?? Har nedan klistrat in den gamla tråden http://www.jaktsnack.se/index.php?showtopic=15476 Utskriftsvänlig version av ämnetKlicka här för att visa ämnet i sitt ursprungsformat Jaktsidan _ Runt Lägerelden _ ! ! ! ! ! ! ÖL kväll ? ? ? Göteborg Borås Skriven av: PREP på Dec 31 2008, 20:33 Jag undrar om det är fler än jag som skulle uppskatta en ölkväll för att sitta och ljuga om sina jaktliga äventyr? Vi kan bestämma tid + lämplig plats? Skall vi inta en lugn lokal? Eller skall vi inta en lugn pub? Jag anser att det bör gå att bestäla en bit mat Och det är en lugn lokal så att man inte behöver skrika till varandra Mvh Anders Hj Skriven av: Upptag71 på Dec 31 2008, 20:52 Trevligt initiativ!!! Det är ju själva fan att man bor en bit bort............... Skriven av: amakulu på Dec 31 2008, 23:03 Till sommaren och på The Old Dubliner på avenyn i Götet skulle inte vara helt fel. Om nu den puben finns kvar vill säga Skriven av: turisten på Dec 31 2008, 23:18 Jönköping är väl centralt och bra? Skriven av: exabit på Jan 1 2009, 01:53 Vi var på ett ställe på Linnégatan för några år sedan, där man kunde käka och höra sig själv prata. Kommer tyvärr inte ihåg vad det heter i skrivande stund dock. Den gode Marterius var med vid det tillfället. Undrar om det inte var en Robsoft-träff. Skriven av: Hipshot på Jan 1 2009, 03:55 QUOTE (exabit @ Jan 1 2009, 01:53 ) Den gode Marterius var med vid det tillfället. Snackade med honom här om dagen, skitkul! Har piffat igång hans användare här, nytt fint lösenord osv. Får se om han hittar tillbaka Mvh! Skriven av: PREP på Jan 3 2009, 03:26 QUOTE (exabit @ Jan 1 2009, 01:53 ) Vi var på ett ställe på Linnégatan för några år sedan, där man kunde käka och höra sig själv prata. Kommer tyvärr inte ihåg vad det heter i skrivande stund dock. Den gode Marterius var med vid det tillfället. Undrar om det inte var en Robsoft-träff. Japp det var en mycket trevlig kväl Ja det var en Robsoft-träff. Mvh Anders Hj Skriven av: Nevermind på Jan 3 2009, 05:36 jodå preppen, jag hänger på om jag finner tid och kan komma loss. Låter som det kan bli en bra afton. Skriven av: PREP på Jan 14 2009, 01:07 Förslag på datum ? ? ? ?? Mitt förslag är 13 feb Kl 18:00 Då kan man ju ändå inte göra något vetigt Förslag på var vi ska vara ? ? ? Mvh Anders Hj Skriven av: PREP på Jan 14 2009, 21:23 Blir det bara jag eller Skriven av: PREP på Jan 21 2009, 02:14 QUOTE (turisten @ Dec 31 2008, 23:18 ) Jönköping är väl centralt och bra? För min del går det bra Mvh Anders Hj Skriven av: PREP på Jan 30 2009, 19:13 QUOTE (exabit @ Jan 1 2009, 01:53 ) Vi var på ett ställe på Linnégatan för några år sedan, där man kunde käka och höra sig själv prata. Kommer tyvärr inte ihåg vad det heter i skrivande stund dock. Den gode Marterius var med vid det tillfället. Undrar om det inte var en Robsoft-träff. Någon som vet vad stälet kan ha för namn?? Det var ju trevligt sist så varför inte sama igen Mvh Anders Hj Skriven av: BäckaBengtson på Feb 4 2009, 21:22 Dubliner finns kvar. Powered by Invision Power Board (http://www.invisionboard.com)
Publicerat Mars 18, 200917 yr Bra grej Anders! Jag är lätt på. Bor i Stenungsunds kommun men Göteborg är väl det mest centrala i denna del. Finns många ställen å välja på där med;) MVH Kristian
Publicerat Mars 18, 200917 yr Jag håller fortfarande på Jönköping, om inte annat så i samband med Elmia.
Publicerat Mars 24, 200917 yr Jädrar vilket festglatt gäng det verkar finnas på "Sveriges framstjärt" jmf med antalet "påhugg" i tråden brevid...
Publicerat Mars 25, 200917 yr Nu har inte jag läst hela ämnet men är det bara att bjuda in sig själv eller? Jag röstar självklart för Jönköping!
Publicerat Mars 25, 200917 yr En bra ide att ta det i samband med Elmia, man är ju ändå där då JKPG får min röst /Lasse
Publicerat Mars 26, 200917 yr En bra ide att ta det i samband med Elmia, man är ju ändå där då JKPG får min röst /Lasse Bra ide Jönköping får min röst
Publicerat Maj 4, 200916 yr Tar ju emot o behöva rösta på en småländsk stad, men pluggar ju ändå där så kan väl ge min röst till Jkpg oxå
Publicerat September 8, 200916 yr Hmm verkar som man får ta sina öl själv på nån resturang i götet för det verkade aldrig bli nåt av detta
Publicerat September 8, 200916 yr Hmm verkar som man får ta sina öl själv på nån resturang i götet för det verkade aldrig bli nåt av detta Tyvärr 18 mil annars är jag sugen på en öl.
Publicerat September 8, 200916 yr Bor strax utanför Götet så min röst faller ju självklart på Sveriges framsida