Publicerat Mars 10, 200917 yr Jag heter Ann-Charlott, 42 år och jägaränka. Bor med man, 2 barn och en wachtelhund. Är intresserad av skytte och har tidigare varit aktiv skytt och skjutit luft, 22 och mauser. Min man är också tidigare skytt men har sedan länge övergått till att bara vara jägare. Har väl varit på tal om inte jag också skulle ta jägarexamen, men för mig är det skyttet som är det intressanta. Detta intresse lade jag på hyllan för ett 15-tal år sedan, men nu har dock ett litet intresse väckts, när maken kom och berättade om att han är med och skjuter Tasstävlingen. Tänkte att jag också skulle vara med och pröva. Om inte så kan jag och maken åtminstone ha något att fajtas om!
Publicerat Mars 10, 200917 yr Hej & välkommen hit! Ifrån vilken landsända kommer du då? Jag hittar inget ställe.
Publicerat Mars 10, 200917 yr Välkommen!! Klart du ska ta upp skyttet igen! Sen måste du rapportera när du spöat gubben..............
Publicerat Mars 11, 200917 yr Välkommen på sej!... hoppas du kommer trivas här hos oss!.... Mvh Mamre!..
Publicerat Mars 11, 200917 yr Välkommen ! Det vore ju jättekul om du var med och sköt Tassentävlingen, jag förstår att maken är forumist redan, så en liten inbördes tävlan i hushållet kan aldrig vara fel.. Mvh Janne
Publicerat Mars 11, 200917 yr Välkommen Lotta. Vem är maken så vi vet vem vi ska hacka på när han får stryk av frugan (vem är jag att dömma, sköt 0 av 15) dags att byta bössa och kikare
Publicerat Mars 11, 200917 yr Hej och välkommen!!! Detta kan bli superkul! Lurar på om jag ska försöka lura ut Mrs P på banan och skjuta tass med.. vilket år som helst :-) Mvh!
Publicerat Mars 11, 200917 yr Hej och hjärtligt välkommen Glöm inte rapportera när gubben ligger efter i resultatlistan...
Publicerat Mars 15, 200917 yr Författare Tack för alla välkomnanden! Nu ska jag ut och testa bössan för första gången. Tyckte "tassarna" var förskräckligt små, så det kan bli intressant det här..... Maken heter för övrigt Toz på denna sidan, om det är någon som är intresserad. Återkommer när resultat föreligger... Hälsningar