Publicerat Mars 11, 200917 yr Tjabben är en jaktidiot som bor mitt i norrland och jagar det mesta, både med och utan hund Har smugit runt i kulisserna ett tag och smygläst men blev nu "tvingad" av den bättre hälften att regga ett eget konto
Publicerat Mars 11, 200917 yr Tjabben är en jaktidiot som bor mitt i norrland och jagar det mesta, både med och utan hund Har smugit runt i kulisserna ett tag och smygläst men blev nu "tvingad" av den bättre hälften att regga ett eget konto Välkommen, jag gissar på att din bättre hälft finns här och Modererar bland oss vanliga dönickar
Publicerat Mars 11, 200917 yr Hej & välkommen hit! Gissar på att du är Jämtas karl som hon kallar för "jaktidiot" mellan varven.
Publicerat Mars 12, 200917 yr livet e inte lätt!.. svårt när men hela tiden blir tvingad till saker som har med jakt och göra!. Välkommen på dej!.. MVh
Publicerat Mars 12, 200917 yr Hej! och välkommen. Tur gumman har pli på dig så du blev medlem till sist
Publicerat Mars 12, 200917 yr Författare Tack så mycket ..rätt gissat lsjonsson. nyss hemma från jobbet ska fara och kolla in ett lospår efter maten. iövrigt väntar räv ikväll samt att det börjar att dra i "bävertarmen"... ..
Publicerat Mars 12, 200917 yr Tack så mycket ..rätt gissat lsjonsson. nyss hemma från jobbet ska fara och kolla in ett lospår efter maten. iövrigt väntar räv ikväll samt att det börjar att dra i "bävertarmen"... .. Tack! Gör så men det tar lite tid innan jag kommer ut på någon bäverjakt. Bäcken är väl nästan bottenfrusen för den delen. Här ligger snön på 1/2-metern - 60 cm och jag går med kryckor efter operaton ännu.
Publicerat Mars 12, 200917 yr Välkommen hit, inte lätt att bli "modererad" även på hemmaplan? Här i Värmland rycker det redan i bävertarmen Fina små åar som är isfria i alla fall delvis
Publicerat Mars 12, 200917 yr inte lätt att bli "modererad" även på hemmaplan? Forumisterna modereras nog mer än maken. Har ju haft nästan 20 år på mig att få till honom
Publicerat Mars 12, 200917 yr Forumisterna modereras nog mer än maken. Har ju haft nästan 20 år på mig att få till honom HAHA, kan tänka mig det Jag har blivit modererad i 13 år men jag vet inte om hon blir nöjd på 20 år