Publicerat Mars 12, 200917 yr Hej jag har sysslat med rävlock i ungefär ett år nu men jag har aldrig fått in någon räv .jag sätter måg med vinden i ryggen och lockar med intervaller på 3-5 min .vad gör jag för fel?kan någon brätta för mig hur ni gör så jag kanske kan lära mig nått... .Jag undrar bara vad jag gör för fel... ///Martin
Publicerat Mars 12, 200917 yr Hej jag har sysslat med rävlock i ungefär ett år nu men jag har aldrig fått in någon räv .jag sätter måg med vinden i ryggen och lockar med intervaller på 3-5 min .vad gör jag för fel?kan någon brätta för mig hur ni gör så jag kanske kan lära mig nått... .Jag undrar bara vad jag gör för fel...///Martin Hej! det gick lite trögt för mig också i början. Började att locka detta år, efter ca:20 lockpass kom den första räven som jag såg och den fick tugga snö. Så det känns som det har släppt lite. Ett tipps är att inte ge upp. Gå in på denna tråd och läs, det finns mycket att ta till sig om man orkar läsa allt. http://www.jaktsnack.se/index.php?showtopi...0&start=800