Hoppa till innehåll
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Jaktsidan

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Nya Trijicon, när dyker de upp?

Featured Replies

Publicerat

FYI.

Skickade en fråga till The Optic Zone ang. när de nya Trijicon (TR23, 24) kommer att vara möjliga att köpa. Svaret kom ganska omgående: :) Vet inte var de håller hus, men det måste nog vara på östkusten...

Marten,

Yes you will be able to purchase the new Trijicon’s from us when they are available. We will be adding them to our site once they become in stock. The last I heard it will be about 3-4 weeks before the are available. Let us know if you have any other questions.

Thanks,

Jon & Tammi Jackoviak

The Optic Zone

www.theopticzone.com

info@theopticzone.com

1-877-564-0286

/Må

Publicerat

Hade införsäljning med dem i början av Januari. Han pratade på i slutet av maj men kunde inte ge några klara besked.

Publicerat
Hade införsäljning med dem i början av Januari. Han pratade på i slutet av maj men kunde inte ge några klara besked.

Hej Michaela, har du koll på om det kan hända att man säljer ut dom äldre (1-4) med entums-tub till bra priser??

Publicerat
Hej Michaela, har du koll på om det kan hända att man säljer ut dom äldre (1-4) med entums-tub till bra priser??

Jag vet faktiskt inte men jag kan kolla upp det om du vill.

Pm:a mig någon gång under veckan så ska jag se vad jag kan göra.

Publicerat

Som de flesta som följer dagböckerna flitigt vet så har jag beställt ett Trijicon 5-20x50 och leveransen har beräknats till Maj och kanske med lite tur innan dess.

Jag och Janne på Långås Vapen och skytte som jag tar siktet genom har av Venatio blivit lovade den första leveransen vilket känns kul.

MVH/Jocke

Publicerat
Jag vet faktiskt inte men jag kan kolla upp det om du vill.

Pm:a mig någon gång under veckan så ska jag se vad jag kan göra.

Tackar! Ska göra det!

Publicerat

Pratade med Vinatio idag och vecka 19 räknade dem med att nya 1-4x24 och 5-20x50 skulle vara ute i butik.

• 1 month later...
Publicerat

Snackade med Enköpings vapenaffär idag.

Har beställt ett 5-20*50 mildot.

Nu är väntan snart slut de ska ha skickats från Venatio idag....

Några dagar till så...Det har varit en lång väntan...beställde i februari...

Vill ha NU............

Publicerat
Snackade med Enköpings vapenaffär idag.

Har beställt ett 5-20*50 mildot.

Nu är väntan snart slut de ska ha skickats från Venatio idag....

Några dagar till så...Det har varit en lång väntan...beställde i februari...

Vill ha NU............

Detta låter skummt!

Jag snackade med min handlare här om dagen. Venatio skulle skicka de första exen till oss då jag beställde tidigt som fan. Här om dagen fick jag besked av min lokala handlare att det är framskjutet till slutet på juni.

Men Venatio lovade som sagt ett av de första exemplaren till oss. Du bör med andra ord kolla upp detta!

Därimot såg jag idag att den lilla 1-4 har kommit ut redan. Höll den i min hand idag och den såg väldigt trevlig ut!

MVH/Jocke

Publicerat

Vågar man fråga vad ni får ge för ett 5-20x50?

Har ett 2,5-10x56 på kl 1an och är mycket nöjd med det.

/Lasse

Publicerat
Vågar man fråga vad ni får ge för ett 5-20x50?

Har ett 2,5-10x56 på kl 1an och är mycket nöjd med det.

/Lasse

13000 kr

Publicerat
13000 kr

Hmm många pengar blir det....

Någon som har kikat i ett änn?

Skulle sitta fint på min kl 2a.

/Lasse

Publicerat
Hmm många pengar blir det....

Någon som har kikat i ett änn?

Skulle sitta fint på min kl 2a.

/Lasse

12900 för att vara exakt ;)

Näpp har inte kikat i något ännu. Detta blir på "vinst och förlust" Går det så går det annras bytar vi väll igen <_<

MVH/Jocke

Publicerat
12900 för att vara exakt ;)

Näpp har inte kikat i något ännu. Detta blir på "vinst och förlust" Går det så går det annras bytar vi väll igen :lol:

MVH/Jocke

Ok, väntar nog tills jag kikat i ett, de "gammla" är enligt mig bra så det borde inte vara någon fara.

/Lasse

Publicerat
Ok, väntar nog tills jag kikat i ett, de "gammla" är enligt mig bra så det borde inte vara någon fara.

/Lasse

Hm, det här låter som någonting jag måste kolla upp idag... Ska ringa till Venatio, jag väntar ju på sikten till jobbet. Jag återkommer med mer information ikväll..

Publicerat
Hm, det här låter som någonting jag måste kolla upp idag... Ska ringa till Venatio, jag väntar ju på sikten till jobbet. Jag återkommer med mer information ikväll..

Väntar troget vid datorn......

/lasse

Publicerat
Väntar troget vid datorn......

/lasse

Jag har inte hunnit idag. Men har inte glömt bort det och jag ska ringa imorgon, det första jag gör.

• 1 month later...
Publicerat

Äntligen......Nu är väntan över...för en del det var beställt 4 kom 2...1 månad försent.

Håller nu i ett 5-20*50 milldot amber... :-)

Punkten i det är mindre lysande än den lilla triangeln i de andra siktena och bör vara perfekt i en mörkskog.

Tritsium belysningen går ej att uppfatta i dagsljus men i beckmörker och med ögat vant så syns den utan att blända.

lite tungt var siktet, men med en reklamation på tio år så kan man nog räkna med att det håller...

Nu är det dags att montera.

PK