Publicerat Mars 18, 200917 yr Någon som har erfarenheter av butiken, service etc. efter att handlat av dem? //Nyllet
Publicerat Mars 18, 200917 yr Gjort en del affärer med dem via nätet och telefon, köpt vapen och tillbehör, och har bara gott att säga. Trevliga och serviceinriktade.
Publicerat Mars 18, 200917 yr Har köpt två av mina bössor där. Har funkat mycket bra. Har även handlat annt smått o gott där.
Publicerat Mars 18, 200917 yr Jag har handlat ett vapen där och har bara bra saker att säga om den affären.
Publicerat Mars 18, 200917 yr Jag har lämnat in ett bäverskinn för beredning som blev förstört samt har haft och göra med honom i en vapenaffär där vapnet inte sköt som det skulle. För att inte göra inlägget för långt kan jag bara säga att i båda fallen skötte "han" sig under all kritik och jag kommer inte att lägga en spänn till i den butiken. Har btw. köpt en Sako finfire där också innan "strulet", den affären funkade ua. men vad annat kan man begära då det handlade om en ny Sako?